MonaDecu

MonaDecu

wtorek, 21 marca 2017

Wazon i jego metamorfoza

Witam cieplutko.
Dziś pokażę jak zmieniłam wygląd starego wazonu, opatrzył się i jego metamorfoza była wskazana.
Trochę  masy szpachlowej,  farby i mamy coś nowego.



Po nałożeniu masy szpachlowej, kawałków gazy i niewielką ilość koralikowych ozdób, wazon nie wyglądał dobrze i zaczęłam wątpić w mój pomysł.
Ale po kilku machnięciach pędzlem byłam pewna swego.
Z tej strony dominują odcienie złota, brązu i patyna.







Drugą stronę zaczęłam z większą wiarą, nieco inny kształt i kolorystyka. Tu do odcieni złota dodałam turkus, srebro i zieleń.
Każda strona jest inna, ale w sumie pasują do siebie dzięki wspólnym kolorom, w tym przypadku złota. 
Jedno niezaprzeczalne zabawa była super.








Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.
Życzę miłego wiosennego dnia.
Iza

5 komentarzy:

  1. Tą metamorfozą nadałaś mu charakteru:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie życie wazonu fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!!! Może któregoś dnia zainspiruję się pomysłem z masą szpachlową i gazą :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt, wazon nabrał wyrazu i stał się dziełem sztuki! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń