MonaDecu

MonaDecu

wtorek, 14 lutego 2017

Serca Walentego

Witam cieplutko.
Ostra zima za oknem, ale  w sercu gorąco, bo Walenty tuż tuż. 
Wiem, wiem kocha się cały rok ale...........
Ja na widok mojego faceta mam latające motyle w brzuch,  tętno przyśpiesza a serce wali jak dzwon. Nieuleczalna miłość, każdemu życzę takiego stanu.
Te trzy serca zrobiłam na prośbę mojej przyjaciółki do jej nowego mieszkanka, mam nadzieję że przyniosą jej miłość.











A oto wersja robocza, mało ciekawa.

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.
Życzę dużo miłości.
Buziaki,
 Wasz zakochany Walenty

18 komentarzy:

  1. Podobają mi się są śliczne .... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Preciosos corazones ¡¡feliz San Valentín!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są, bardzo mi sie podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kwiaty na nie wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale serca beda piekna ozdoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekne te seducha! A grafiki zjawiskowe - czy to papier decou czy iina forma grafili? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, na serducha użyłam wydruków ksero.
      Pozdrawiam Iza

      Usuń
  7. Przepiękne!!! Będą wspaniałą dekoracją:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwycające serducha; życzę nowej ich właścicielce spełnieniaa marzeń
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne! Kocham te motywy! Ślicznie pocieniowałaś, róże wyglądają zjawiskowo, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne cieniowanie! *_* Dla mnie to wciąż problem...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń