MonaDecu

MonaDecu

sobota, 17 listopada 2012

Zimowe pejzaże

  Witam moje kochane, ostatnio byłam bardzo zapracowana i nieco zaniedbałam mój blog. Pozwoliłam sobie również na spotkanie z koleżankami, taki babski wieczór bez facetów. Było bajecznie, smaczne jedzonko, lampka wina i babskie gadanko. Następne już niebawem, z maseczkami, odżywkami, po prostu domowy salon piękności.
A oto moje prace, już z zimowym akcentem.










A to prace, które ostatnio mnie pochłonęły, komplet dla Pani Kasi. Zegar jest dość duży około 30 cm, więc musiałam trochę pokombinować z winogronami, aby wypełniły tarczę. Nieskromnie powiem, że jest super, niestety zdjęcia tego nie oddają.
Butelki jak butelki, nie raz podobne pokazywałam.





A to malutki komplecik, mały zegar z deseczką dla Pani Eli. 
Winogrona nie tylko mnie urzekły. 
Z tym motywem robię coś jeszcze, ale tym będę Was zanudzać nieco później.



Ten zegar znacie, moje najnowsze cukrowe wyczyny. Wydawał mi się taki jakiś nijaki, zmieniłam wskazówki i wygląda dużo lepiej. Taki mały szczegół, a tak dużo zmienił.



Mam nadzieję że za bardzo Was nie zanudziłam, ale tak bardzo chciałam się pochwalić.

10 komentarzy:

  1. Te świąteczne bajeczne;D normalnie aż się zakochałam;) święta z takimi mogłabym spędzic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo, jak pieknie Ci te zegary wyszły! Wszystko piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie Iza, napracowałaś się nieźle. Nie wiem co najpierw chwalić, wszystko jest takie piękne, powalił mnie komplet z winogronami i te lampioniki ze świątecznym motywem, teraz ja zbieram pomysły hihi. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten świąteczny klimacik..pięknie wyszedł...a winogrona powalojące jak zwykle....

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz tak zanudzać zawsze:))Prace są tak przepiękne, że oczu nie można oderwać:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jak zwykle zachwycające prace ... wszystkie robią wrażenie :) a lampion z kieliszka cudowny też mi się taki marzy tylko nie za bardzo wiem jak się za niego zabrać i czy podołam wyzwaniu :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są Twoje prace...zimowe pejzaże uwielbiam, a jakże ;) więc i prace bardzo magiczne :) komplet winogronowy to dla mnie mistrzostwo, prace sa perfekcyjne... Zegar postarzany cukrem również bardzo mi się podoba - kawał dobrej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Winogronka zachwycające ,piękne prace :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastični radovi,svaka čast!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny świąteczny klimat na zimowym komplecie, a pomysł na winogronowe butle wart powielenia co też uczynię na pewno:)
    Zegar świetny!
    Bardzo podobają mi się Twoje prace, kolorystyka, kompozycja - wszystko! będę zaglądać i inspirować się jeśli pozwolisz.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń