MonaDecu

MonaDecu

niedziela, 17 czerwca 2012

WYGRAŁAM

LUDZIE WYGRAŁAM !!!!!!!!!!!!!!!
Pierwszy raz w życiu coś wygrałam, serio.
Należę do typowych pechowców, zawsze po macoszemu traktowana przez los, omijał mnie łut szczęścia.
Jak oglądam film "Pechowiec", to wcale mnie on nie bawi, samo życie.
Przyciągam zło i pecha, a i z wyglądem chyba nie jest dobrze, Euro też nic miłego mi nie dało. Tydzień temu poszłam z moją brzydszą połowa obejrzeć strefę kibica, liznąć wielkiego świata. Szok był na bramce gdzie zostałam przeszukana, choć nie miałam nic w ręku, nawet torebki, obcisłe spodnie (spacer na wdechu), obcisła koszulka, w kieszeń wykałaczki bym nie wcisnęła. Ale wyglądałam podejrzanie. A mój facet, łysy łeb, 120 kg żywej wagi, 190 cm wzrostu, trzydniowy zarost, ale on przeszedł bez problemu!!!!
Więc nie dziwcie się, że tak bardzo się cieszę.
Mam nadzieję,że te Aniołki wniosą trochę pozytywnej energii w moje życie.
Dziękuję, że tym razem los się uśmiechnął.
BUZIAKI DLA WSZYSTKICH.

4 komentarze:

  1. Gratuluję z całego serducha. A co do pecha - no droga moja :) odważnie o nim mówisz :) ale z tym aniołkami to na pewno sobie z nim poradzicie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    A coś mi się wydaje ,że przeszukanie nie było z podejrzenia tylko jak zobaczyli taką laskę ...(resztę można się domyślić).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ....Pewno na tej bramce chcieli cię pomacać hihiihiii no bo co innego:))) Aniołki na szczęście Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, Thanks for visiting my blog, your works are very nice.

    Cecilia

    OdpowiedzUsuń