MonaDecu

MonaDecu

piątek, 31 sierpnia 2018

Kochajmy Pierrota

Witam cieplutko.
Długa przerwa,  na którą złożyło się lenistwo i wakacje, zero wymówek i usprawiedliwień, nic mnie nie tłumaczy.
Co prawda cały czas coś robię, nowe prace powstają, ale do mojego bloga podchodzę nieco po macoszemu. 
Postaram się to zmienić.
Ostatnio zauroczyła mnie grafika z Pierrotem i pod jej urokiem powstało co nieco.
Butelka w starym stylu, a pomogły mi w tym dwie pasty strukturalne, odczynniki patynujące i odpowiednio dobrane farby w kolorach brązu i złota, użyte preparaty na zdjęciu.
Dołączam zdjęcie uroczego Pierrota, może komuś się przyda.













Bardzo dziękuję, że pomimo mojego niedbalstwa , jeszcze do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam i przesyłam buziaczki 
Iza

5 komentarzy:

  1. Lubię do Ciebie zaglądać, bo bardzo mi się podobają Twoje prace tak jak ta butelka.
    Kolory i dbałość o szczegóły Cię wyróżniają.
    A grafiką chętnie się poczęstuję. :) Dzięki!
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń