MonaDecu

MonaDecu

poniedziałek, 27 lipca 2015

Obrazki i aktywny wypoczynek

Witam gorąco.
Po krótkiej przerwie znów będę Was zanudzać. Dziś pokaz prac, które zdobią ściany mojej "małej pracowni". Zobaczycie też ceramikę, którą dostałam w prezencie od młodego artysty i mój pierwszy kajakowy wyczyn. 

Obrazek z dziewczynkami jest wyjątkowo słodki, zdjęcia nie oddają jego uroku, ale liczę na Waszą wyobraźnię.




Róże to dość znany motyw, ale dodałam do niego nieco mojej inwencji.






Kolej na ceramikę, prace autorstwa Pawła, młodego przyjaciela rodziny. Oryginalne wzory, ciekawe szkliwienie i urocza kolorystyk. Żałuję, że nie zrobiłam zdjęć jego wszystkich prac, ale pozostałe są w podobnym klimacie.


Paterki na ciasto






Mydelniczki i magnesy na lodówkę 






A teraz dzikość przyrody i aktywny wypoczynek. Wypoczynek po mojej stronie, aktywny po stronie mojego faceta. Nasza pierwsza wyprawa kajakowa, 11 km w czasie 3,5 godziny. Wyczyn daleki od olimpijskiego, ale dawno tak wspaniale się nie bawiłam.







Z nowymi siłami zabieram się do pracy, a Wam życzę miłego tygodnia.
Bardzo dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze.
Buziaczki 

7 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te z motywem różanym. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Que bonitos carteles!!!
    Preciosas las fotos en el río, a disfrutar del verano!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki są piękne, domalowane tła jak zwykle zapierają dech... podziwiam z rozdziawioną paszczą ;)
    Ceramika jest czaderska! Krówka skradła moje serce :)
    A wypadu kajakowego zazdroszczę... może kiedyś? Tymczasem mąż z kolegami z pracy sobie popłynie beze mnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Różane obrazki są piękne!!! U mnie znalazłyby miejsce w salonie, by każdy mógł je podziwiać. :)
    Ceramiczne aniołki i krówka świetne!
    A wyprawy kajakowej po prostu zazdroszczę.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam motyw róż i twoje obrazki mnie zachwyciły, widzę że świetnie się bawiłaś na kajakach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń