MonaDecu

MonaDecu

poniedziałek, 13 października 2014

Miłość, serca i fontanny

Witam cieplutko.
Dziś będzie trochę o mnie i moich miłościach. Idealnie pasują u dwa sera, które zrobiłam ostatnio. 







  O mojej miłości do kotów pisałam  wielokrotnie, od kilku lat trwa to szaleństwo i nie wiem jak mogłam bez nich żyć.
Ale jest jeszcze coś co bardzo kocham, to fontanny i całe szczęście, że w dużym mieście jest ich całkiem sporo. W mojej okolicy są chyba najpiękniejsze. Ubóstwiam w ich otoczeniu spędzać wolne chwile, a gdy jest ze mną mój ukochany facet, to nic mi więcej nie potrzeba do szczęścia.





To dzięki temu facetowi zawsze świeci słońce, a w moim brzuchu latają motyle. Mój Miłosny Czarodziej.



A fontanny zachwycają nawet w nocy.




Dziękuję za odwiedziny, miłe komentarze i 
gorąco witam Nowych Gości. 

11 komentarzy:

  1. śliczne serducha i Wy tacy śliczni :) a fontanny mają swój urok i klimat :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten motyw z różami. No i wykonanie jak zwykle perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Serca cudnej urody! Jak Ty pięknie cieniujesz :))) Wzdycham sobie do nich......
    Fontanny nocą - zachwycające! A motyle niech zawsze będą z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka przepiękne! Też lubię serduszka, zawieszam gdzie tylko się da! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful decoupage! beautiful work!
    regards from slovenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serca w romantycznym nastroju
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace. Na końcu świata poznałabym Twoją rękę. Piękne cienie no i bardzo oryginalne zainteresowania te fontanny a właściwy facet to bardzo fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń