MonaDecu

MonaDecu

sobota, 14 czerwca 2014

Romantyczne pudełka

Witam wiosennie.
Znów długo mnie nie było, ale jakoś nie mogę dojść do siebie po ostatniej chorobie.  
Chciałam Wam podziękować, że jeszcze do mnie zaglądacie, choć wiem, że mój blog stał się mało ciekawy. Obiecuję, że zrobię wszystko, aby odwiedziny u mnie były bardziej atrakcyjne i interesujące.Mam wiele nowych pomysłów, ale muszę jeszcze zebrać siły, a to nie jest łatwe.
Dziś pokażę komplet pudełek w bardzo romantycznym stylu, widocznie postarzone patyną i zabezpieczone matowym lakierem.








Wyklejenie środka pudełek to była prawdziwa gimnastyka ale udało się.







Życzę miłego weekendu.

29 komentarzy:

  1. Очень красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co Ty mówisz kobieto Twój blog nieatrakcyjny? Kto tak maluje jak Ty? A pudełka są prześliczne jak z bajki albo poprzedniej epoki. Super. Zdrówka zyczę i dojścia do siebie szybkiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paszcza mi opadła ...pudełka prześliczne :) napatrzeć się nie mogę te motywy powalające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne, motyw bardzo ladny a dobor kolorow i wzorku na bokach tez udany...Podoba sie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. woooww..woooww.... :)))
    muhteşem..harika....tebrikler...

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog był i jest zawsze interesujący!!!!
    Pokazujesz śliczne prace, dopieszczone w każdym szczególe.
    Tak jest i z tymi trzema pudełkami, od których oczu nie mogę oderwać!! Są tak piękne, że porwałabym je natychmiast!
    Cudne domalowania (tło!), paseczki wewnątrz i róże, toż to kawał trudnej ale jakże efektownej roboty!
    A te romantyczne kobitki... widać, że kochają żyć w luksusie i elegancji!
    Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyszły te pudełeczka!
    Jak pokazujesz nam takie cudowności, to i oczekiwanie na post się nie dłuży :)
    Powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mnie zatkało,są przepiękne a ile roboty.Bardzo chętnie tu zaglądam i z niecierpliwością czekam na następny post.Wiem jak to jest wrócić do siebie po chorobie,ja od lutego nie mogę sobie z tym poradzić. Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, że też Ci się chciało wyklejać pudełka jeszcze od środka, mnie to zawsze przerażało. Co do bloga to ja nie myślę, że jest nieciekawy. Dla mnie wystarczyłyby nawet same fotki Twoich cudownych prac, bez słowa pisanego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne pudełeczka :) uwielbiam takie romantyczne ozdoby:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne
    najbardziej podoma mi sie to że sa wykończone w kazdym calu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Twoje cieniowania a pudełka skradły moje serce - są genialne

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękno tu u ciebie... ja sobie marze kiedy znajdę czas na jakieś twórcze prace (jeszcze troszeczkę), ale tak pięknych wytworów to ja na pewno nie zrobię jak Ty :) Uwielbiam cie odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny!!! a róże w środki, woow ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Twoje prace, są jak nie z tej bajki! Tworzysz nimi wspaniały klimat przepięknego świata pełnego tęczowych kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  16. po prostu przepiękne pudełeczka ...ach w takich schowałabym marzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa chyba jestem tu pierwszy raz więc zapomniałam się przywitać...witam zatem i dołączam do grona obserwatorów:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne pudełeczka! Pełne kobiecości i uroku. Fantastyczny pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełeczka cudowne takie retro-romantyczne:)Piękne:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze pięknie! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  21. Pudełka są przecudne. Elegancja, styl, klasa.......cudo :)

    OdpowiedzUsuń