MonaDecu

MonaDecu

niedziela, 3 listopada 2013

Tęsknota i smutek

Witam.
Ostatnie dni chyba każdemu upłynęły na wspomnieniach o najbliższych, którzy odeszli. Jak trudno bez nich żyć.  Pozostaje tylko tęsknić.
Byłam pewna, że napiszę Wam o moich uczuciach, ale nie umiem ubrać w słowa tego co czuję. 
Serce, które dziś Wam pokaże też jest "smutne". Bordowo cieniowania sprawiły, że całość jest zimna i nawet szalone nakrapianie nie ogrzały tego serca. Może klimaty ostatnich dni odbił się na mojej pracy.  
Ten post powinnam zatytułować "tęsknota i smutek zamknięte w sercu". 












14 komentarzy:

  1. Wszyscy przeżywamy w tych dniach to samo ... serce cudne a Twoje słowa "tęsknota i smutek zamknięte w sercu" ... lepiej nie można tego ująć ... pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutek jest częścią naszego życia i czasami odbija się w naszych pracach, to nic złego. Serce jest piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Шикарная работа!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne i dla mnie wcale nie takie smutne

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne i dla mnie wcale nie takie smutne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne róże wybrałaś do tego serduszka i pięknie je ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. może i tęskno, może i smutno... ale na pewno jednocześnie pięknie..... posyłam moc pozytywnych myśli

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna melancholia, tak ja to widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, nostalgiczne serce...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękne. A dla mnie to, że jest w jakiś sposób smutne nadaje mu pewnej nostalgii i majestatu. (O, tego słowa mi brakowało...)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nostalgicznie i melancholijnie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie ubrałaś w kolory i wzory tęsknotę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie dostałam to cudne serduszko. Dla mnie jest śliczne i rozmarzone. Tak , chciałabym pojechać do Paryża. Tymczasem lecę do Nowego Jorku i serduszko zabieram ze sobą. Zabiorę ze sobą ten nostalgiczny smutek. Usmiechnij się. Pozdrawiam gorąco i dziękuję.
    Ciotka Irena

    OdpowiedzUsuń