MonaDecu

MonaDecu

sobota, 3 sierpnia 2013

Dwa serca

Witam słonecznie. 
  Kocham ozdabiać serduszka, są urocze same w sobie, więc nie dużo trzeba by je upiększyć.
Dziś pokażę Wam dwa, bardzo różne pod względem wzoru i wielkości.
Serce z różą,  21cm / 19cm, lakier matowy, na brzegach muśnięty farbą w kolorze starego złota.





Serduszko lawendowe, 11 cm /12 cm, lakier matowy, motyw z serwetki. 






Upały powaliły moje koty, nawet mój mały pomocnik usnął, ale na pewno ma lawendowe sny.
Jak małe jest lawendowe serduszko widać w zestawieniu z Kicią, która jest również maleńka.
KICIA waży prawie 1,5 kg, i ma już 2,5 roku, to moje OGROMNE szczęście.




Gorące pozdrowienia dla wszystkich.

9 komentarzy:

  1. serduszka śliczne:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszka zwłaszcza te pierwsze:)
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kitka i piękne serduszka:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace...
    ciesze się ze tu trafiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te serduszka, wykonanie mega profesjonalne, motywy moje ulubione, nie mogę się napatrzeć... a te cienie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Preciosos trabajos, espero que estés mejor. Que simpático tu gatito, como busca acomodo, besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Kicia przebiła serduszka :D słodziutka jest. oba serca wspaniałe bardzo podoba mi się wykończenie brzegów w pierwszym sercu

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te serduszka a to z różami ma cudne (jak zwykle) cieniowania.
    Patrzę i patrzę i nie mogę się napatrzeć.
    Pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne serduszka ;) i śliczna kicia ;)

    OdpowiedzUsuń