MonaDecu

MonaDecu

środa, 5 września 2012

Moja i nie moja biżuteria

Dziś chcę Wam pokazać biżuterie, którą zrobiłam sama i która dostałam.
Oczywiście moje wypociny nie zasługują, by je nazywać biżuterią, ale może nazwa doda in nieco elegancji.
Dla wyjaśnienia dodam, że jest to bransoletka i breloczek do kluczy. W dzikim afrykańskim stylu.








A teraz biżuteria, którą dostałam od mojej znajomej Eli.  Naszyjnik jest prześliczny.




Bransoletka z żabką, prosta ale w tym cały urok. Żabka z monetą w pyszczku, ma mi przynieść majętność, ale jest chyba za mała, bo nie działa.





Dziękuję, że znalazłyście czas, by mi go poświęcić.

5 komentarzy:

  1. Piękne biżuteria ta Twoje i nie Twoja również, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne biżutki zwierzęce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że można nazwać je biżuterią a nawet trzeba !! Twoje bransoletki jak i breloczki są niesamowite.
    Wpadłam i zostanę tu na dłużej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ej! biżuteria w Twoim wykonaniu jest świetna! super pomysł z "dzikimi" wzorami na niej :) ja powiem bardzo szczerze, że jak ją zobaczyłam, to czuję chęć zrobienia podobnej, choć za robieniem biżutków nie przepadam :) więc jeśli nie masz nic przeciwko temu, to może kiedyś zainspiruję się Twoim pomysłem?
    upominki bardzo ładne, szczególnie ten wisior sutaszowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomniałam dodać, że biżuteria pięknie błyszczy!

    OdpowiedzUsuń