MonaDecu

MonaDecu

czwartek, 3 maja 2012

Fontanny

   Mieszczuchy takie jak ja, od pokoleń mieszkające w dużym mieście, nie bardzo mają czym się pochwalić.
 Z wielką zazdrością oglądam zdjęcia kwiatów, pięknych roślin i wspaniałych ogrodów, które umieszczacie na swoich blogach. U mnie w domu nie chcą rosnąć najmniej wymagające kwiaty, ale i tak zostałyby zjedzone przez moje rozrabiające koty.
  Jednak jest coś, co dodaje miastu uroku, to FONTANNY. Kocham je wszystkie i prawie wszystkie znam. Będę chwalić się nimi i choć nie są moje w 100%, to mam nadzieję, że nikogo nie urażę jak przywłaszczę sobie !% i będę nazywać "moimi".
Popatrzcie proszę, a zakochacie się w "moich" fontannach
.Ta jest najpiękniejsza!!!





 Powstała w 1852,  projektu Henryka Marconiego 

1 komentarz:

  1. O tak fontanny są piękne i mają niepowtarzalny urok. Najwięcej fontann w jednym miejscu widziałam w Bukareszcie przed pałacem jest ich tam chyba ze 100.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń