MonaDecu

MonaDecu

piątek, 23 listopada 2018

Świąteczne przygotowania

Witam cieplutko
Niedługo świąteczne szaleństwo, u mnie już się zaczęło, co widać .
Dziś  bombka w ramce, pomalowana farbami akrylowymi, lekko nakrapiana, w środku papier mojego autorstwa, wszystko zabezpieczone lakierem akrylowym.Na boki przykleiłam  sznurek, który pomalowałam w kolorze ramki.Całość ozdobiona dekorami-gwiazdeczkami i czerwoną kokardą.
Proste, łatwe i słodkie.







Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.
Życzę miłego weekendu.
Buziaki Iza

4 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się bombki w stylu vintage. Ta wykonana przez Ciebie jest wyjątkowo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A medaliony bardzo fajnie zrobione. Dobre wzory, motywy też dodają dużo uroku.
    sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń